Blogtrottr
批踢踢實業坊 Food 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[廣宣] 中和 永和 暢飲世足賽好去處
Jun 10th 2014, 22:51, by fallesclef

我不知道廣宣是不是店家自己才PO,
不過避免被認為是廣告文,我想說我還是用廣宣,
我住中永和想衝 這周世足的開幕戰,
偏偏中永和美式酒吧和有轉播的運動酒吧很少,
朋友介紹這間店,並且有說這間店老闆和食物酒水都很NICE,希望我有機會也幫忙宣傳。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    美食情報 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()